By

Bauknecht en de Jamie Oliver Group kondigen de start aan van een meerjarige samenwerking in EMEA. Het doel van de samenwerking is het stimuleren van zorgen voor dierbaren via het plezier van eten.

Speciaal voor dit doel opgenomen content zal op Jamies gehele mediaplatform worden geplaatst, ondersteund door uitingen binnen Bauknechts PR, social en digitale media en in-store activiteiten. Beide merken delen de visie dat goede voeding – en de vaardigheid om het te bereiden – eenvoudig moet zijn en toegankelijk voor iedereen.

Voedzame kost

Jamie Oliver: “We zijn allemaal druk, maar laten we eerlijk zijn: eten moeten we allemaal, dus als we tegelijkertijd kunnen zorgen voor degenen die we liefhebben met huisgemaakte, voedzame kost, is dat een geweldige bonus. Daarom ben ik zo enthousiast om met Bauknecht samen te werken en je te laten zien hoe hun geweldige apparatuur je leven in de keuken gemakkelijker maakt. Zo kan je iedere dag van de week de mooiste gerechten klaarmaken voor je dierbaren.”

Echte zorg

Willem Henskes, Head of Marketing Bauknecht Nederland vult aan: “De introductie van onze samenwerking met Jamie Oliver is het startsein voor een inspirerende tijd voor ons merk. De campagne is ontworpen om via producten en hands-on activiteiten de connectie met onze consument te maken, het makkelijk voor hem of haar te maken en te inspireren. De mogelijkheid creëren om echte zorg te geven aan je familie en vrienden is voor zowel Jamie als ons de basis bij alles wat we doen – we zijn op een missie om de manier waarop huishoudens van hun keuken genieten te veranderen”.

 

Gerelateerde berichten

In de showroom van Alno is het opvallend rustig. De prachtige keukenopstellingen worden door...

Van 3 t/m 8 oktober openen de deuren van de vt wonen&design beurs in Amsterdam. Bulthaup is dit jaar...

AV Flakkee organiseert zaterdag 16 september de 14de editie van de Tieleman Keukens Run. Tijdens...