By

Goed werkgeverschap is goud waard, stelt brancheorganisatie INretail. Voor medewerkers, ondernemers en voor de branche als geheel. Daarom start de organisatie een campagne die moet zorgen voor meer bewustwording omtrent dit onderwerp.

Hierin staat centraal hoe goed werkgeverschap kan bijdragen aan de professionaliteit en het rendement van een onderneming. De harde en zachte elementen van goed werkgeverschap geven de branche kleur, aldus INretail.

“Carri√®remogelijkheden, professioneel personeelsbeleid, het stimuleren van gezond, duurzaam, verantwoord en betrokken, dragen allemaal bij aan het imago en de professionaliteit van de branche. De moderne cao maakt dat de basis op orde is. En iedere ondernemer kan er eigen waarde aan toevoegen. Dat zorgt voor nog meer bedrijfstrots en branchedynamiek. Goed werkgeverschap geeft een positieve impuls. Goed werkgeverschap is winst.”

Kick-off

Deze maand staat het attent maken op de campagne centraal. In mei en juni attendeert INretail ondernemers daarbij ook actief op producten en diensten die helpen om van goed werkgeverschap echt werk te maken. Door het aanbod, de activiteitenkalender en de daarbij behorende communicatie acties in een campagne aan te bieden, stijgen de attentiewaarde en impact.

Gerelateerde berichten

De gemiddelde omzetstijging van 3,4% die woonwinkels in het eerste kwartaal realiseerden, is hoger...

Nederlandse architecten koken tegen elkaar onder leiding van chefkok Stefan van Sprang op 22 mei....

Maar liefst een vijfde van de Nederlandse vrouwen krijgt na de aanschaf van keukenapparatuur spijt....

Leave a Reply