By

Vandaag vindt de lancering plaats van de Way Of Working tijdens de Vakdagen in de Woonindustrie in Nieuwegein. INretail en BNS Crisp samen met interieurarchitect Michiel de Zeeuw de WOW presenteren.

De WOW is opgesteld om een positieve samenwerking tussen stylisten en retailers in de woonbranche te stimuleren.
“Beide partijen kunnen inspelen op de consumentenbehoefte van persoonlijke aandacht, professioneel advies en optimale service”, aldus INretail. “Samen kunnen ze dat nog beter. Een goede samenwerking tussen retailer en stylist biedt nieuwe kansen: winst op vele fronten.”

“Sterker nog, een goede samenwerking tussen retailer en stylist biedt kansen. Zo vergroot de samenwerking het bereik van de retailer: naast de directe consument heeft hij nu ook een ‘indirecte’ consument via de stylist. De stylist kan op zijn of haar beurt gebruik maken van de showrooms en van de kennis van de retailer.”

Standaard

De WOW moet een standaard in de keten worden. Deze is na verschillende denktanks en bijeenkomsten opgesteld volgens de visies van belangenverenigingen INretail (brancheorganisatie voor de retail non-food) en BNS Crisp (Beroepsvereniging Nederlandse Stylisten).

Gerelateerde berichten

De gemiddelde omzetstijging van 3,4% die woonwinkels in het eerste kwartaal realiseerden, is hoger...

Nederlandse architecten koken tegen elkaar onder leiding van chefkok Stefan van Sprang op 22 mei....

Maar liefst een vijfde van de Nederlandse vrouwen krijgt na de aanschaf van keukenapparatuur spijt....

Leave a Reply