By

Pepita Sierra, op sociale media bekend als Pepitamola, is slechts 3 jaar oud en een ware hit op Instagram. Zij is de nieuwe merkambassadeur van Neolith.

Het meisje heeft al meer dan 200.000 volgers op haar Instagram-account, waarop haar moeder Fabiola vertelt over het dagelijks leven van een kind met het syndroom van Down. Elke dag deelt ze de levenslust van haar dochter en de vreugde en het geluk die Pepita geeft aan het gezin en aan haar familie, vrienden en fans.

@pepitamola’s Instagram, met inspirerende en hartverwarmende foto’s van haar dagelijks leven in het gezin, spraken Neolith aan. Daarom is ze gekozen als ambassadeur voor de marktingcampagne van 2018.

Samen met Pepita wil Neolith laten zien hoe de opmerkelijke Neolith-platen schoonheid en prestaties weten te combineren in een woonomgeving waar dagelijks gewone én bijzondere dingen gebeuren.

Door deze momenten te vieren wil Neolith ook aandacht vragen voor en bijdragen aan de sociale integratie van mensen met het extra chromosoom T21.

Donatie

Bovendien zal Neolith een gedeelte van de winst van 2018 doneren aan de stichting Pepitamola Foundation. Het hoofddoel van deze stichting is vechten voor acceptatie en integratie van mensen met andere en bijzondere capaciteiten, zoals Pepita.

Waar de Neolith campagne internationaal gelanceerd wordt, zal een gedeelte van de winst in ieder land gedoneerd worden aan goede-doelen-organisaties die zich richten op het syndroom van Down.

Gerelateerde berichten

Er wordt druk gebouwd in Hulst. Er komt een nieuwe keukenboulevard, meer ruimte voor Depot Zeven en...

INretail heeft als een van de eerste branche-organisaties een actieplan aangeboden aan minister...

In verband met de groei van DKG Keukens is Sander Donselaar onlangs aangesteld als accountmanager...

Leave a Reply