By

DKG gaat zich meer focussen op de verkoopkanalen in plaats van op de merken. Om dit te realiseren is het directieteam uitgebreid met een nieuwe directeur voor de dealerorganiatie. Rob van Steen gaat per 1 januari aan de slag met de uitbreiding van Nederland, België en de UK.

“Het gaat goed”, laat DKG weten. “Zowel in de projectmarkt als in de dealermarkt is het druk. De omzet in beide afzetmarkten groeit stevig en de fabriek draait op volle toeren.” Om deze groei bij te benen heeft de organisatie een kleine reorganisatie ondergaan, zodat de groei in de toekomst goed gemanaged kan worden.

Uitbreiding projectmarkt

Rob van Steen is per 1 januari 2019 in dienst als directeur van de dealerorganisatie. Deze versterking van het directieteam stelt Bart Meeuwsen in staat zich volledig te  focussen op de projectmarkt. Hij wordt per 1 januari 2019 verantwoordelijk voor projecten. Meeuwsen zal met de verschillende accountteams gaan werken aan een duidelijke visie, strategie en marktbenadering voor deze markt in Nederland.

DKG laat weten dat de veranderingen vooral het directieteam betreffen. De contactpersonen op de binnendienst en de accountmanagers niet veranderen.

Gerelateerde berichten

Vanmorgen heeft het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid aangekondigd dat de wetgeving...

‘Zo werkt het niet’. Onder dat motto zijn leden van brancheorganisatie INretail en ondernemers uit...

Caressi, producent van spoelbakken, kranen en accessoires, start 2019 met de overname van DPS...

Leave a Reply