HiMacs kiest voor nieuwe brand identiteit en logo

0

HIMACS heeft voor een nieuwe merkidentiteit en logo gekozen. Deze veranderingen vallen samen met het feit dat eigenaar LG Hausys zijn naam heeft veranderd in LX Hausys.

Het nieuwe logo is zo ontworpen dat het beter aansluit bij de communicatie via digitale en fysieke kanalen. Zo wil LX Hausys de merkidentiteit consistent laten zien bij de verkoop en presentatie van alle producten van het bedrijf.

In het logotype ‘LX’ van LX Hausys staat ‘L’ voor ‘link’, terwijl ‘X’ staat voor ‘oneindige mogelijkheden voor de toekomst (variabele X), een duurzame toekomst’. De oplopende, diagonale lijn van het LX lettertype ontwerp is een visuele weergave van het springen in de toekomst.

Voor het HIMACS logo is gekozen voor diagonale lijnen die ‘de sprong in de richting van een duurzame toekomst’ moet verbeelden, aldus de fabrikant. In onderstaand filmpje laat het merk zien wat de nieuwe merkidentiteit zoal inhoudt.

Comments are closed.