By

Cosentino viert de opening van het Los Angeles Cosentino City Center met Silestone ambassadeur en topmodel Cindy Crawford.

Het Cosentino City Los Angeles Center is één van de slechts vier in de Verenigde Staten. Wereldwijd zijn er twaalf showrooms.

De nieuwe in Los Angeles kostte maar liefst 1,5 miljoen euro en beslaat bijna 400 vierkante meter aan binnen- en buitenruimte. Hier wil Cosentino haar klanten een unieke high-tech ervaring bieden. Zowel consumenten als professionals zijn welkom.

Over het Cosentino City-concept

Het ‘Cosentino City‘-concept is speciaal opgezet voor de grootste wereldsteden en maakt gebruik van de nieuwste ontwikkelingen in digitale technologie, waardoor architecten, designers en huiseigenaren het uitgebreide aanbod van Cosentino-producten zelf kunnen ervaren.

Voor de opening van het Cosentino City Los Angeles Center kwamen meer dan 300 professionals uit de wereld van architectuur en design bijeen. De gasten konden genieten van heerlijke cocktails en Spaanse tapas, en luisteren naar Cindy Crawford, mode-icoon en merkambassadeur van Silestone. Zij sprak onder meer over haar passie voor alles wat met design en mode te maken heeft.



Gerelateerde berichten

In Bier in de keuken combineert bierexpert Melissa Cole twee van haar passies: heerlijke brouwsels...

Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de cao Retail Non-Food algemeen...

De iF Design Awards zijn weer uitgereikt en next125 is een van de winnaars. Het is de derde die...

Leave a Reply