By

Internationale merkexperts hebben de Red Dot Award voor “Brand of the Year” toegekend aan het wereldwijde sanitaire merk GROHE. De award wordt uitgereikt aan het beste merk in de industrie, waarvoor 8,697 bedrijven zich inschreven.

De jury was met name te spreken over de ‘uitstekende ontwerpkwaliteit en buitengewone consistentie in het overbrengen van de normen en waarden van het merk’. De uitreiking van de award vindt plaats op 1 november tijdens het Red Dot Gala.

“We are delighted about the award. It is an appreciation of the GROHE brand and its employees across more than 150 countries, who represent a consistent brand experience day in day out. At the same time, it recognizes the new path we took to emotionally charge the GROHE brand and its products in a holistic context, which gives it relevance way beyond the sanitary industry.”

– Thomas Fuhr, CEO Grohe AG, over de award.

 

Gerelateerde berichten

“Karig”, zo noemt INretail de inhoud van de miljoenennota als het gaat over de opbrengst voor de...

De organisatie van Area30 heeft bekend gemaakt wie op welke locatie staat dit jaar tijdens de...

Hannah Benelux heeft de distributie overgenomen van de merken Küppersbusch en TEKA. Dat betekent...

Leave a Reply