By

Internationale merkexperts hebben de Red Dot Award voor “Brand of the Year” toegekend aan het wereldwijde sanitaire merk GROHE. De award wordt uitgereikt aan het beste merk in de industrie, waarvoor 8,697 bedrijven zich inschreven.

De jury was met name te spreken over de ‘uitstekende ontwerpkwaliteit en buitengewone consistentie in het overbrengen van de normen en waarden van het merk’. De uitreiking van de award vindt plaats op 1 november tijdens het Red Dot Gala.

“We are delighted about the award. It is an appreciation of the GROHE brand and its employees across more than 150 countries, who represent a consistent brand experience day in day out. At the same time, it recognizes the new path we took to emotionally charge the GROHE brand and its products in a holistic context, which gives it relevance way beyond the sanitary industry.”

– Thomas Fuhr, CEO Grohe AG, over de award.

 

Gerelateerde berichten

Vijfentwintig jaar na de opening van het door hem ontworpen Groninger Museumgebouw kreeg de recent...

Winnaars van de Archiproducts Design Awards 2019 zijn bekend gemaakt. Onder meer Bertazzoni en...

Afgelopen week vond de eerste gezamenlijke dealershow van Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau plaats...

Leave a Reply