By

De IKEA SEKTION is voor 2018 uitgeroepen tot het model met de “Highest Customer Satisfaction” door J.D. Power. Dit concern doet onderzoek naar de mening van consumenten voor marketingdoeleinden.

Het Amerikaanse onderzoeksbureau J.D. Power onderzocht de klanttevredenheid voor negen keukenmerken en liet consumenten oordelen over vijf factoren: de gebruiksvriendelijkheid, ordering en levering, prijs, design en garantie. IKEA scoorde goed op alle punten en kreeg een score van 872 op 1000.

Betaalbaar en mooi

“At IKEA, we believe that kitchen cabinets are a long-term investment for a home, and our goal is to make them affordable, beautiful and high-quality backed by a 25-year limited warranty,” aldus Kathleen Wilber, Business Leader, IKEA U.S. “We’re honored to have won the highest customer satisfaction ranking, again, for our kitchen cabinets.”

Andere merken in de top 10 zijn niet bekend in Europa. IKEA haakt gelijk in op de benoeming door in Amerika tien procent korting te bieden op het keukenmodel. Deze is geldig voor alle IKEA Family members en is niet geldig voor btw en bezorgkosten.

Tags:
Gerelateerde berichten

DKG Groep, bekend van de merken Bruynzeel Keukens en Keller Keukens, heeft niveau 4 op de MVO...

INretail bezoekt rond 16 november honderden winkels in heel Nederland en trakteert de ondernemer en...

De totale woonbranche is qua omzet gestabiliseerd en laat na negen maanden slechts een klein plusje...

Leave a Reply