Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Tot 2500,- subsidie voor digitaliserende MKB’ers
    • Vijf nieuwe boeken over eten
    • Vloerenfabrikant COREtec dit najaar op vier beurzen aanwezig
    • DKG Groep krijgt Groene Pluim
    • Nederlanders stellen grote aankopen uit
    • Arte bouwt verder aan duurzame toekomst
    • RAK Ceramics neemt kranenspecialist Kludi over
    • Falmec Nederland kijkt positief terug op EuroCucina
    Keuken & Design
    • Home
    • Markt
      • Awards
      • Evenementen
      • Financieel
      • Keukenmarkt
      • Woningmarkt
      • Literatuur
    • Interieur
      • Smart
      • Verlichting
      • Wanden en vloeren
    • Producten
      • Apparatuur
      • Keukens
      • Kranen
      • Spoelbakken
      • Werkbladen
    • Designers
    • K&D Wiki
    • Adverteren
    • Abonneren
    Keuken & Design
    Home » Berichten » Nederlander doet ook grote aankopen online

    Nederlander doet ook grote aankopen online

    Nederlanders kopen niet alleen kleine items via internet, maar inmiddels ook grote apparaten. Maar liefst 32 procent koopt ze online zonder ze eerst in een winkel te bekijken. Dit blijkt uit een onderzoek van Keukenloods.nl onder 1.131 Nederlanders.

    Het zijn vooral de jongeren die het niet nodig vinden om een product eerst in het echt te zien. Met ruim 43 procent doen zij online aankopen nog gemakkelijker dan andere leeftijdsgroepen.
    “De resultaten lijken erop te wijzen dat steeds meer consumenten niet alleen kleinere spullen, maar ook grotere producten in een impuls aanschaffen”, zegt Jeroen Langenberg van Keukenloods.nl tegen nieuwssite Emerce.nl.

    Wees niet te impulsief

    Impulsiviteit blijkt echter niet altijd gunstig, zeker niet voor de consument. Wanneer je snel iets koopt, zonder het goed te overdenken of prijzen te vergelijken, is de kans groot dat het product niet bevalt of dat je teveel betaalt.

    “Zeker bij grote aankopen als keukens is het belangrijk dat iemand zich goed verdiept in het product. Het moet immers een aardig tijdje mee”, vervolgt Langenberg. Daarom werkt Keukenloods.nl met een Black Friday Week in plaats één dag. “Zo hebben ook impulsieve kopers iets meer tijd om zich te oriënteren en een weloverwogen keuze te maken.”

    Gerelateerd

    Previous ArticleEternal Noir: nieuw in de Silestone-collectie
    Next Article Oplossingen Joseph Joseph voor te weinig kastruimte

    Leave A Reply Cancel Reply

    Lees K&D Online
    Premium

    De meubelmaker: Riante woonkeuken in voormalige Amsterdamse balletschool

    Veganistisch interieurdesign: wat is dat eigenlijk?

    Inge van Poppel: Wordt ook wel ‘de meubelfluisteraar’ genoemd

    Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens

    Manja ten Berge-Hutten: 28 jaar ervaring

    Kranen van Dornbracht nu beschikbaar als BIM-data

    Bob Romijnders: “Keuken is een belangrijk puzzelstuk”

    Nanne Schuiveling: Van danseres naar interieurarchitect

    Frans Pahlplatz: “Er worden veel te veel keukens weggegooid”

    “Alsof ik naar een hele slechte film keek”

    Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    06-18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Volg ons op Instagram
    Volg ons op Instagram

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.