Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Tot 2500,- subsidie voor digitaliserende MKB’ers
    • Vijf nieuwe boeken over eten
    • Vloerenfabrikant COREtec dit najaar op vier beurzen aanwezig
    • DKG Groep krijgt Groene Pluim
    • Nederlanders stellen grote aankopen uit
    • Arte bouwt verder aan duurzame toekomst
    • RAK Ceramics neemt kranenspecialist Kludi over
    • Falmec Nederland kijkt positief terug op EuroCucina
    Keuken & Design
    • Home
    • Markt
      • Awards
      • Evenementen
      • Financieel
      • Keukenmarkt
      • Woningmarkt
      • Literatuur
    • Interieur
      • Smart
      • Verlichting
      • Wanden en vloeren
    • Producten
      • Apparatuur
      • Keukens
      • Kranen
      • Spoelbakken
      • Werkbladen
    • Designers
    • K&D Wiki
    • Adverteren
    • Abonneren
    Keuken & Design
    Home » Berichten » Neolith maakt nieuwe merkambassadeur bekend

    Neolith maakt nieuwe merkambassadeur bekend

    Pepita Sierra, op sociale media bekend als Pepitamola, is slechts 3 jaar oud en een ware hit op Instagram. Zij is de nieuwe merkambassadeur van Neolith.

    Het meisje heeft al meer dan 200.000 volgers op haar Instagram-account, waarop haar moeder Fabiola vertelt over het dagelijks leven van een kind met het syndroom van Down. Elke dag deelt ze de levenslust van haar dochter en de vreugde en het geluk die Pepita geeft aan het gezin en aan haar familie, vrienden en fans.

    @pepitamola’s Instagram, met inspirerende en hartverwarmende foto’s van haar dagelijks leven in het gezin, spraken Neolith aan. Daarom is ze gekozen als ambassadeur voor de marktingcampagne van 2018.

    Samen met Pepita wil Neolith laten zien hoe de opmerkelijke Neolith-platen schoonheid en prestaties weten te combineren in een woonomgeving waar dagelijks gewone én bijzondere dingen gebeuren.

    Door deze momenten te vieren wil Neolith ook aandacht vragen voor en bijdragen aan de sociale integratie van mensen met het extra chromosoom T21.

    Donatie

    Bovendien zal Neolith een gedeelte van de winst van 2018 doneren aan de stichting Pepitamola Foundation. Het hoofddoel van deze stichting is vechten voor acceptatie en integratie van mensen met andere en bijzondere capaciteiten, zoals Pepita.

    Waar de Neolith campagne internationaal gelanceerd wordt, zal een gedeelte van de winst in ieder land gedoneerd worden aan goede-doelen-organisaties die zich richten op het syndroom van Down.

    Gerelateerd

    Previous ArticleLennoxx introduceert Zentro afzuigkap
    Next Article Nieuwe HI-MACS betonkleuren

    Leave A Reply Cancel Reply

    Lees K&D Online
    Premium

    De meubelmaker: Riante woonkeuken in voormalige Amsterdamse balletschool

    Veganistisch interieurdesign: wat is dat eigenlijk?

    Inge van Poppel: Wordt ook wel ‘de meubelfluisteraar’ genoemd

    Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens

    Manja ten Berge-Hutten: 28 jaar ervaring

    Kranen van Dornbracht nu beschikbaar als BIM-data

    Bob Romijnders: “Keuken is een belangrijk puzzelstuk”

    Nanne Schuiveling: Van danseres naar interieurarchitect

    Frans Pahlplatz: “Er worden veel te veel keukens weggegooid”

    “Alsof ik naar een hele slechte film keek”

    Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    06-18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Volg ons op Instagram
    Volg ons op Instagram

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....