Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Falmec aanwezig op Salone di Mobile in Milaan
    • Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens
    • #YouMake-campagne van Samsung gericht op personalisatie
    • Next125 past merklogo aan
    • Werknemers sneller geneigd tot ontslag
    • Häfele maakt special meubel voor Broeinest
    • BORA toont twee nieuwe producten op Batibouw
    • Project: vakantiewoning in het Zweedse Rågeleje
    Keuken & Design
    • Home
    • Markt
      • Awards
      • Beurzen
      • Financieel
      • Keukenmarkt
      • Woningmarkt
      • Literatuur
    • Interieur
      • Smart
      • Verlichting
      • Wanden en vloeren
    • Producten
      • Apparatuur
      • Keukens
      • Kranen
      • Spoelbakken
      • Werkbladen
    • Designers
    • K&D Wiki
    • Adverteren
    • Abonneren
    Keuken & Design
    Home » Berichten » Next125 past merklogo aan

    Next125 past merklogo aan

    Het imago van Next125 is na twintig jaar ‘premium’ en ‘internationaal’, aldus de fabrikant. Daarom werd het tijd om het merklogo te moderniseren, zodat het beter bij het imago van het keukenmerk past.

    “Tijdens een omvangrijk proces van ‘rebranding’ hebben wij de bestaande merkelementen onder de loep genomen en een nieuwe uitstraling gecreëerd”, vertelt het management van Next125.

    “Het besluit voor een ‘New Look’ was voor ons een belangrijke mijlpaal. Het toonde aan dat next125 een nieuw zelfbeeld heeft ontwikkeld. Door middel van strakke, minimalistische, eigentijdse en aantrekkelijke elementen willen we deze ‘New Look’ ook optisch tot uitdrukking brengen,” aldus Markus Schüller, directeur van next125.

    Next125: nieuw logo

    De centrale uiting van het nieuwe beeldmerk is het logo. De filigrane letters met verlaagde cijfers, zijn vervangen door een krachtigere vormgeving. “Door de letters en cijfers heel zelfverzekerd op hetzelfde niveau te plaatsen, is het nieuwe ontwerp opvallender, compacter en strakker”, legt Schüller uit. “Vooral de beginletter-“n” is in zijn serife schrijfvorm perfect geschikt voor toepassing binnen verschillende media. Door het nieuwe ontwerp werkt het beeldmerk compacter en actueler en sluit het beter aan bij de reputatie van next125.”
    Naast het logo werden eveneens typografische en visuele bestanddelen aangepast. Zo werden de beeldtaal en de lettertypen aan een ingrijpende facelift onderworpen en er werd een nieuw narratief ontwikkeld: de Creative Makers. Hiermee worden bij next125 mensen aangeduid die met hun houding en hun thema’s het merk vormgeven, inspireren en beleven. Schüller: “De dialoog tussen deze protagonisten is de sleutel voor cross-mediale storytelling in de communicatie en leidt tot inspirerende interacties.”

    Gerelateerd

    Previous ArticleWerknemers sneller geneigd tot ontslag
    Next Article #YouMake-campagne van Samsung gericht op personalisatie

    Comments are closed.

    Lees K&D Online
    Premium

    Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens

    Manja ten Berge-Hutten: 28 jaar ervaring

    Kranen van Dornbracht nu beschikbaar als BIM-data

    Bob Romijnders: “Keuken is een belangrijk puzzelstuk”

    Nanne Schuiveling: Van danseres naar interieurarchitect

    Frans Pahlplatz: “Er worden veel te veel keukens weggegooid”

    “Alsof ik naar een hele slechte film keek”

    Groenstyling: inspiratie voor 2021!

    Het effect van COVID-19 op de steengroeven in India

    Joep Verheijen: “We nemen onszelf veel te serieus”

    Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    06-18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Volg ons op Instagram
    Volg ons op Instagram

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Reacties laden....