Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Tot 2500,- subsidie voor digitaliserende MKB’ers
    • Vijf nieuwe boeken over eten
    • Vloerenfabrikant COREtec dit najaar op vier beurzen aanwezig
    • DKG Groep krijgt Groene Pluim
    • Nederlanders stellen grote aankopen uit
    • Arte bouwt verder aan duurzame toekomst
    • RAK Ceramics neemt kranenspecialist Kludi over
    • Falmec Nederland kijkt positief terug op EuroCucina
    Keuken & Design
    • Home
    • Markt
      • Awards
      • Evenementen
      • Financieel
      • Keukenmarkt
      • Woningmarkt
      • Literatuur
    • Interieur
      • Smart
      • Verlichting
      • Wanden en vloeren
    • Producten
      • Apparatuur
      • Keukens
      • Kranen
      • Spoelbakken
      • Werkbladen
    • Designers
    • K&D Wiki
    • Adverteren
    • Abonneren
    Keuken & Design
    Home » Berichten » Omzet Miele stijgt ondanks coronacrisis

    Omzet Miele stijgt ondanks coronacrisis

    Miele is tijdens IFA 2020 aanwezig voor een uitgebreide presentatie over de nieuwste apparaten en productcategorie. Hij grijpt de gelegenheid ook aan om zijn verwondering uit te spreken over de goede verkopen dit jaar, ondanks de uitbraak van corona.

    Executive Director Reinhard Zinkann zag de omzet van Miele in de eerste helft van dit jaar twee procent hoger uitkomen dan in dezelfde periode vorig jaar. Dit is goed nieuws voor de Duitse fabrikant.

    Dit jaar was Max Lössl, oprichter en CEO van Agrilution, sinds kort dochteronderneming van Miele, uitgenodigd om tijdens de internationale persconferentie op IFA 2020 te vertellen over oplossingen die het concern biedt op het gebied van verticaal tuinieren in huis.

    De volledig geautomatiseerde broeikassen van Agrilution zijn verkrijgbaar onder de naam Plantcubes. Deze apparaten passen in iedere keuken en hebben de grootte van een koelkast, waarbij keuze is uit verschillende afmetingen.

    “The temperature, lighting and watering system are controlled fully automatically via an app and the cloud, so every season is harvest season.”

    — Max Lössl

    Koken met AI

    Vorig jaar lanceerde Miele de eerste oven met een camera die live afbeeldingen van het gerecht naar een smartphone of tablet kan sturen. Zo kan de gebruiker de voortgang van het bakproces in de gaten houden en op afstand de instellingen wijzigen.

    Dit jaar komt daar een functie bij. De oven heeft nu ook een Smart Food ID-functie. Dit betekent dat de camera een gerecht kan herkennen en een programma kan voorstellen. De oven kan op dit moment twintig gerechten herkennen; van geroosterde groenten tot geroosterd varkensvlees met een krokante korst. In de toekomst komen hier uiteraard meer gerechten bij. De bedoeling is dat het Smart Food ID-systeem steeds intelligenter wordt.

     

    Gerelateerd

    Previous ArticleDe kleinste vaatwasser komt naar Nederland
    Next Article Een IFA om nooit te vergeten

    Comments are closed.

    Lees K&D Online
    Premium

    De meubelmaker: Riante woonkeuken in voormalige Amsterdamse balletschool

    Veganistisch interieurdesign: wat is dat eigenlijk?

    Inge van Poppel: Wordt ook wel ‘de meubelfluisteraar’ genoemd

    Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens

    Manja ten Berge-Hutten: 28 jaar ervaring

    Kranen van Dornbracht nu beschikbaar als BIM-data

    Bob Romijnders: “Keuken is een belangrijk puzzelstuk”

    Nanne Schuiveling: Van danseres naar interieurarchitect

    Frans Pahlplatz: “Er worden veel te veel keukens weggegooid”

    “Alsof ik naar een hele slechte film keek”

    Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    06-18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Volg ons op Instagram
    Volg ons op Instagram

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.