Poggenpohl voor de achtste keer ‘Superbrand’

0

De organisatie Brandmarketing onderscheid al meer dan 24 jaar de beste en sterkste merken van een land met een award. Poggenpohl wint dit jaar voor de achtste keer op een rij, ditmaal in Duitsland en Oostenrijk.

“Een winnaar zijn, betekent speciaal zijn: bij de ontwikkeling van producten, bij de nauwkeurige omzetting, bij de merkvoering en tegenwoordig vooral ook in de interactie met consumenten”, vertelt de Poggenpohl woordvoerder.

“Met name in het luxesegment is het belangrijk om een vuurtoren-merk te zijn, dat de veeleisende klanten duidelijk maakt: met ons loop je ongetwijfeld helemaal voorop.”

Criteria

De jury bestond uit 23 leden die gespecialiseerd zijn in media, communicatie en scholing. De jury bestond dit jaar uit prominente leden zoals Andrea Albrecht, CEO Leo Burnett en marketing-professor Dr. Carsten Baumgarth.

De beoordelingscriteria waar zij naar keken waren: dominantie van het merk, klantbinding, goodwill, duurzaamheid en de totale acceptatie van het merk.

Reageer