Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • SieMatic opent vernissage met Milette Raats
    • Deze acht merken zijn aanwezig in Gut Böckel
    • Tot 2500,- subsidie voor digitaliserende MKB’ers
    • Vijf nieuwe boeken over eten
    • Vloerenfabrikant COREtec dit najaar op vier beurzen aanwezig
    • DKG Groep krijgt Groene Pluim
    • Nederlanders stellen grote aankopen uit
    • Arte bouwt verder aan duurzame toekomst
    Keuken & Design
    • Home
    • Markt
      • Awards
      • Evenementen
      • Financieel
      • Keukenmarkt
      • Woningmarkt
      • Literatuur
    • Interieur
      • Smart
      • Verlichting
      • Wanden en vloeren
    • Producten
      • Apparatuur
      • Keukens
      • Kranen
      • Spoelbakken
      • Werkbladen
    • Designers
    • K&D Wiki
    • Adverteren
    • Abonneren
    Keuken & Design
    Home » Berichten » Urban Jungle limited edition koelkast

    Urban Jungle limited edition koelkast

    ETNA introduceert de limited edition Urban Jungle koelkast in retro stijl. Deze exotische uitvoering is het winnende ontwerp van de designwedstrijd die het merk onlangs uitschreef als onderdeel van de #kissmyretro campagne.

    De roomwitte koelkast met vriesgedeelte heeft een dessin met weelderige groene bladeren. ETNA heeft voor dit exclusieve model een VIP pakket met POS materiaal ontwikkeld om extra aandacht op de winkelvloer te genereren.

    De Urban Jungle limited edition met energielabel A+++ heeft een flexibele indeling en speciale koelgedeeltes waarin fruit, groenten en vlees langer houdbaar blijven. Het ruime vriesgedeelte heeft een LowFrost vak om ijsvorming te voorkomen.

    “Altijd groen in huis”

    De designwedstrijd was onderdeel van de landelijke #kissmyretro social media campagne die hoorde bij de introductie van de Retro koelkasten.

    ETNA wilde consumenten op een inspirerende en actieve manier kennis laten maken met de line-up. Romy van Delft, de winnares van de wedstrijd, liet zich voor het Urban Jungle ontwerp inspireren door de interieurtrends maar er zat eigenlijk ook een praktisch idee achter haar inzending. ”Ik houd van de industriële look met mooie planten, alleen die houden het bij mij nooit lang vol. Met deze koelkast heb ik altijd groen ik huis!”.

    ETNA werkt op dit moment aan de lancering van de tweede editie van de #kissmyretro campagne.

    Voor ETNA dealers is een exclusief pakket met POS materiaal verkrijgbaar bij de inkoop van een Urban Jungle koelkast. Het pakket, bestaande uit eenvoudig te bevestigen promotieborden met plak strips, is gemaakt van hoogwaardig karton met de jungle print. Retailers die interesse hebben in de Urban Jungle limited edition kunnen hiervoor contact opnemen met hun accountmanager.

    Gerelateerd

    Previous ArticleEven voorstellen; Miele’s grootste productlancering ooit
    Next Article Cindy Crawford opent Cosentino City Center Los Angeles

    Leave A Reply Cancel Reply

    Lees K&D Online
    Premium

    De meubelmaker: Riante woonkeuken in voormalige Amsterdamse balletschool

    Veganistisch interieurdesign: wat is dat eigenlijk?

    Inge van Poppel: Wordt ook wel ‘de meubelfluisteraar’ genoemd

    Ryan Lalay: De marketeer die ook handelt in keukens

    Manja ten Berge-Hutten: 28 jaar ervaring

    Kranen van Dornbracht nu beschikbaar als BIM-data

    Bob Romijnders: “Keuken is een belangrijk puzzelstuk”

    Nanne Schuiveling: Van danseres naar interieurarchitect

    Frans Pahlplatz: “Er worden veel te veel keukens weggegooid”

    “Alsof ik naar een hele slechte film keek”

    Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    Contact
    Pressure Media
    Postbus 16
    8070 AA Nunspeet
    06-18118260
    info@pressuremedia.nl
    Abonneer je op deze blog

    Wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief en meteen een bericht krijgen als wij hier iets nieuws posten? Meld dan hieronder jouw email-adres aan!

    Volg ons op Instagram
    Volg ons op Instagram

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.